Autoavaluació + conclusions

Quan vaig acabar el primer trimestre, vaig parlar de la por amb la qual vaig començar l'assignatura d'Història d'Espanya, ja que aquesta era totalment nova.
No obstant a aquesta por, vaig superar el primer trimestre amb molt bona nota i, el més important, amb uns coneixements totalment nous. 

Doncs bé, aquest segon trimestre no canvia gaire. Com podeu comprovar, un dels meus propòsits era utilitzar més mapes conceptuals i esquemes. Això he fet! I la veritat és que m'ha anat molt bé!
A més, aquesta tècnica d'estudi m'ajuda a Història d'Espanya i, sobretot, a altres assignatures.

Pel que fa al propòsit inicial en relació a repartir millor el temps en el examen, ho he intentat de la millor manera. Aquest segon trimestre ha sigut un pèl estrany. Ha sigut molt, però molt curt i el temari s'havia de donar si o si. En l'últim examen d'aquest segon trimestre (el de la Segona República, 1931-1936) es va canviar el format d'aquest i, per tant, es va reestructurar la puntuació de cada pregunta.
Pel meu gust, aquest nou format d'examen no em va anar gens bé, de fet, en la nota es veu reflectit.
Suposo que al ser un format totalment nou i, per tant, no esperar-me a trobar-me el que em vaig trobar, em va desquadrar, tot i que em sabia el temari perfectament (ha sigut una dificultat que no m'esperava, imprevista.)
És aquí on, de cara al últim trimestre, m'haig d'acostumar a aquests nous models d'exàmens i intentar-los afrontar de la millor manera.

Hi ha un aspecte que m'agradaria comentar i, és que, em comença a agradar molt aquesta assignatura. No és per fer la "pilota", però és cert. M'agrada com explica la tutora que s'encarrega d'explicar aquesta matèria, és dinàmica i fa tot el possible per fer la classe més divertida i suau.
El temari en si, tampoc em desagrada. Són temes interessants, sempre des del meu punt de vista, és clar. Són temes que expliquen el perquè de moltes coses d'avui en dia. I al cap i a la fi, és història de tots, sobretot, dels espanyols / catalans.

Per últim, en relació al material utilitzat per a l'estudi de cada tema són, bàsicament, els apunts de classe i les activitats que es realitzen. També m'ajudo amb Power Points visuals, amb esquemes i, fins i tot, amb alguns documentals relacionals amb el temari.
Llavors faig un resum de tot allò important (i amb punts per sortit a l'examen) i em faig un mapa conceptual molt breu, on es vegi reflectit el més important. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada